David Jobber

David Jobber BA (Econ), MSc, PhD is internationaal vermaard als marketingdeskundige en professor in marketing aan de University of Bradford School of Management. Voordat hij bij deze universiteit in dienst trad, was hij werkzaam in verkoop en marketing voor de TI Groep en was hij universitair docent in marketing aan de Huddersfield University. Hij heeft veel ervaring in lesgeven, aan studenten, postdocstudenten en managers, en is gastdocent geweest aan de universiteiten van Aston, Lancaster, Loughborough en Warwick.

Zijn lesgeven wordt ondersteund door veel academisch onderzoek en talloze artikelen. David heeft vier boeken gepubliceerd, alsmede meer dan honderd artikelen, in internationaal bekende tijdschriften zoals International journal of research in marketing, Journal of personal selling and sales management en Strategic management journal.

Dankzij zijn ervaring als onderzoeker is hij aangesteld als speciaal adviseur in het Research Assessment Exercise-panel. In 2008 ontving David de Academy of Marketing Life Achievement award voor zijn buitengewonen en uitstekende bijdrage aan marketing.

Leverbare boeken van deze auteur:

 

flash image news produce