Marian Burk Wood

Marian Burk Wood heeft een MBA in marketing, behaald aan de Long Island University in New York en een BA van de City University te New York.

Haar marketinginteresses liggen op het gebied van ethiek, segmentatie, distributie en B2B-marketing.

Burk Wood is vice-president marketing geweest bij commerciŽle en non-profitorganisaties: Citibank, Chase Manhattan Bank en de National Retail Federation. Ook heeft ze managementfuncties bij nationale detailhandelketens bekleed.

Burk Wood heeft veel praktijkervaring in marketingplanning en heeft de afgelopen jaren tientallen marketingplannen ontwikkeld voor veel verschillende producten en diensten. Ook heeft ze uitvoerige en praktische informatie, casestudies, oefeningen en gedrukte en elektronische supplementen voor diverse studieboeken over marketing en verwante disciplines geschreven.

Ze is de schrijver van 'Marketing planning: principles into practice', een tekstboek dat gericht is op de Europese markt. In samenwerking met bekende academici heeft ze tekstboeken voor eerstejaars studenten geschreven over de grondbeginselen van marketing, reclame en management.

Leverbare boeken van deze auteur:

 

flash image news produce