Joeri Van Den Bergh

Joeri Van den Bergh (geb. 1971) is afgestudeerd in marketing (Universiteit Gent en de Vlerick Leuven Gent Management School). Hij is zijn carrière begonnen als onderzoeker aan het Marketing Communication Research Centre en is later senioronderzoeker geworden. Hij hield zich bezig met diverse activiteiten van het centrum, alsmede met activiteiten van het Kids and Teens Marketing Centre en het Senior Consumer Marketing Centre.

Hij is medeoprichter en partner van InSites Consulting, een internetconsultancybureau. Momenteel is hij directeur van InSites Consulting ON SNEAKERS, kinder- en jeugdafdeling waar hij Europese klanten als MTV en Nokia onder zijn hoede heeft.

Hij geeft regelmatig les in diverse marketingprogramma's en is betrokken bij interne bedrijfstrainingen en consultancy. Verder is hij lid van de Raad van Beheer van Ancienne Belgique, een bekende concertzaal in België.

Zijn voornaamste interessegebieden zijn marketingcommunicatie, marketing voor senioren, kinderen en tieners, internetcommunicatie en onderzoekstechnieken.

Hij heeft aan diverse boeken een bijdrage geleverd en heeft meer dan dertig onderzoeksrapporten op zijn naam staan. Tot slot heeft hij gepubliceerd in tijdschriften zoals International journal of advertising en Journal of international consumer marketing.

Leverbare boeken van deze auteur:

 

flash image news produce