Greg W. Marshall

Greg W. Marshall, Ph. D., is Harwood professor of marketing and strategy aan de Crummer Graduate School of Business van Rollins College, Winter Park, Florida. Hiervoor werkte hij aan Oklahoma State University, de University of South Florida en Texas Christian University.

Hij behaalde een BSBA in marketing en een MBA van de University of Tulsa en een Ph. D. in marketing aan Oklahoma State University.

Het onderzoek van Greg Marshall richt zich op een variŽteit aan onderwerpen rond verkoopteams en verkoopmanagers, besluitvorming door marketingmanagers en relaties tussen organisaties.

Hij zit in de redacties van de Journal of the academy of marketing science, de Journal of business research en Industrial marketing management, is redacteur van de Journal of marketing theory and practice en is voormalig redacteur van de Journal of personal selling & sales management.

Marshall is voorzitter geweest van de American Marketing Association Academic Division en is lid en voormalig voorzitter van de Society for Marketing Advances.

Voor zijn academische leven werkte hij in de gebieden productmanagement, verkoopmanagement en retailmanagement bij ondernemingen als Warner-Lambert, Mennen Company en Target Corporation.

Leverbare boeken van deze auteur:

 

flash image news produce